Acte necesare eliberării certificatului de membru
Conform OUG 144/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, moaşă şi asistent medical, precum şi organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali
- copie a documentelor de studii care atestă formarea în profesie + Original
- copie după foaia matricolă de la școala postliceală
- copie după diploma de bacalaureat
- certificat de cazier judiciar
- certificat medical de sănătate fizică și psihică – tip A5
- copie a cărții de identitate
- copie a certificatului de naștere
- copie a certificatului de căsătorie (unde este cazul)
- declaraţie pe proprie răspundere privind îndeplinirea următoarelor condiţii: (se completează la sediu, împreună cu cererea de înscriere)
- că nu au fost condamnaţi definitiv pentru săvârşirea cu intenţie a unei infracţiuni contra umanităţii sau vieţii în împrejurări legate de exercitarea profesiei şi pentru care nu a intervenit reabilitarea
- nu i s-a aplicat pedeapsa interdicţiei de a exercita profesia pe durata stabilită prin hotărâre judecătorească sau disciplinară
- nu este incompatibil cu orice acţiune de natură de a aduce atingere demnităţii profesionale de asistent medical generalist, moaşă, asistent medical sau bunelor moravuri conform Codului de etică şi deontologie profesională
- taxa de înscriere: 100 lei
La primirea în Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, asistentul medical generalist, moaşa şi respectiv asistentul medical vor depune jurământul.
